Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

Αντίδοτο

Πάρε φόρα και πήδα στο γκρεμό!
Πρέπει οπωσδήποτε να σακατευτείς.
Κάποια μέρα για τη συμβουλή αυτή θα με ευγνωμονείς.
Κοίταξε μόνο να είναι πολύ ψηλά.

Βλέπεις τις φλόγες μπροστά σου;
Τις φλόγες που όλα τα καταβροχθίζουν;
Όπως το δάσος που κάποτε αγάπησες και στα σπλάχνα του κρυβόσουνα
πριν το σκοτώσουν;
Θέλω να περάσεις από μέσα.
Άσε τις να σε κάψουν για να γίνεις νερό.
Βγες από μέσα τους ξαναγεννημένος.

Φοβάσαι μην πνιγείς;
Πάρε ένα πέτρινο λουλούδι, δώρο από μένα,
και στο λαιμό σου χώσε το.
Είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να νικήσουμε το θάνατο
που φωλιάζει μέσα μας.
Πιστεύω σ' εμάς.

Χύσε το αίμα σου για την ελευθερία.
Αυτόν τον αγώνα θα τον δώσεις!
Ρίξε μια ματιά σε μένα, σύντροφε.
Έχω σπάσει τα χέρια μου,
μου έχει παραμορφωθεί το πρόσωπο,
η πλάτη μου σκίστηκε,
η φωτιά με κατέκαψε.
Κι όμως τώρα πια γελάω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου